Efektywna komunikacja i budowanie relacji w zespole

płynnie z teorii w praktykę

Warsztat powstał na bazie naszych doświadczeń, które zebraliśmy współpracując z różnymi Klientami w różnych branżach. 

Oprócz potrzeby optymalizacji procesów, zwracaliśmy szczególną uwagę na to, czy i w jaki sposób współpracują ze sobą Zespoły w organizacjach dla których pracowaliśmy.

Z zadowoleniem przyjmowaliśmy informację zwrotną od Klientów i samych członków zespołów, że chcą konstruktywnie pracować nad poprawą własnej komunikacji, co miało pozytywny wpływ na wyniki prac projektowych w przyjemnej atmosferze.

Podczas warsztatu, uczestnicy zapoznają się z technikami i narzędziami, pozwalającymi na skuteczne przekazywanie informacji, na wyrażanie swoich potrzeb i oczekiwań, na rozwiązywanie konfliktów oraz budowanie zaangażowania i motywacji w zespole.

Czy chciałbyś, aby członkowie Twojego Zespołu:

  • Wyrażali swoje myśli i oczekiwanie zdecydowanie jaśniej i precyzyjniej?
  • Aktywnie słuchali innych i brali pod uwagę ich punkt widzenia?
  • Nie unikali zadawania pytań w celu lepszego zrozumienia przekazywanych informacji?
  • Wyrażali swoje emocje w taki sposób, by nikogo nie urazić?
  • Byli zaangażowani i zmotywowani do pracy nad wspólnymi celami?
  • Nie mieli trudności z dostosowaniem się do zmian lub nowych wymagań?

     

Czy chciałbyś, aby w Twoim Zespole:

  • Było więcej wzajemnego zaufania i otwartości na odmienne zdanie i punkt widzenia innych działów w firmie?
  • Rozwiązywano konflikty i spory, wynikające z nieporozumień i błędów w komunikacji?
  • Realizowano skutecznie cele z poczuciem sensu działania?

Opis i cel warsztatu

Warsztat składa się z praktycznych ćwiczeń, które pomagają w rozwijaniu umiejętności zespołowych. 

W ramach warsztatu pracujemy nad poczuciem sensu swojej roli w zespole i świadomą współpracą z innymi członkami zespołu, budowaniem zaufania i komunikacją wewnętrzną. 

Nasi trenerzy to eksperci w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Dysponują bogatym doświadczeniem w pracy z zespołami funkcyjnymi, w których mocny nacisk kładziony jest na relacje i dobrą atmosferę w zespole.

Dostosowujemy nasze warsztaty do specyficznych potrzeb i wymagań klientów, aby zapewnić najlepsze rezultaty.

Zapraszamy do kontaktu z nami, aby omówić potrzeby Twojego zespołu i uzyskać więcej informacji na temat naszego warsztatu. 

Jesteśmy przekonani, że nasz warsztat pomoże poprawić wydajność i skuteczność Twojego zespołu.

Korzyści dla Ciebie i Twojej firmy

Umiejętności, które rozwiniesz

Program warsztatu

Czas trwania warsztatów: 2-3 dni, w zależności od potrzeb klienta.

  • Wprowadzenie do budowania zespołu i skutecznej komunikacji
  • Elementy efektywnego zespołu i proces budowania zespołu
  • Umiejętności komunikacyjne w miejscu pracy, w tym słuchanie aktywne, jasna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów
  • Praktyczne ćwiczenia, w tym symulacje i analizy przypadków

Warsztat - jaką jesteśmy grupą? Co nas łączy? Jak działamy? Czy i jak dobrze się znamy?

W trakcie ćwiczeń w grupach, zarówno Ty, jak i Twój zespół zobaczycie jak w rzeczywistości wygląda:

  • Komunikacja w zespole
  • Relacje pomiędzy członkami
  • Proces decyzyjny

 

Będziecie w stanie odpowiedzieć sobie na pytania:

  • Kto i jak przydziela obowiązki?
  • Jaką rolę przyjmujemy w zespole i dlaczego?
  • Jak powstaje konflikt i jak temu zaradzić?
  • Jak wygląda skuteczna komunikacja?

Dla kogo jest ten warsztat?

Warsztat efektywnej komunikacji w zespole i budowania relacji, powinien być skierowany do wszystkich członków zespołu, którzy są zaangażowani w realizację wspólnych celów. Obejmuje to liderów zespołu, menedżerów, pracowników i innych osób, które są odpowiedzialne za komunikację i koordynację pracy zespołu.

Dodatkowo, warto uwzględnić osoby, które zajmują się specyficznymi obszarami pracy, takie jak komunikacja z klientami, zarządzanie projektem lub specjalistyczna wiedza techniczna.

Jeśli chodzi o liczbę uczestników, to warto dostosować ją do specyfiki zespołu. Warsztat może być prowadzony dla całego zespołu lub dla mniejszych grup, w zależności od potrzeb i celów, które chce się osiągnąć.

Ostatecznie, ważne jest aby wszyscy uczestnicy byli zaangażowani i aktywnie uczestniczyli w warsztacie, aby móc skutecznie nauczyć się i wdrożyć efektywną komunikację i budowanie relacji w zespole.

Warsztat poprowadzą m.in.

Jako ekspert Lean Management, konsultant, kierownik projektów optymalizacyjnych oraz szef produkcji, moją misją jest budowanie skutecznych strategii organizacji, które są nastawione na szybkość działania w poszanowaniu człowieka i jego roli w organizacji. Posiadam wieloletnie doświadczenie w kierowaniu zespołami funkcyjnymi, odpowiedzialnymi za wprowadzenie rozwiązań Lean zarówno w produkcji, jak i w strukturach zarządu spółek.

Moja praktyczna wiedza i doświadczenie, pomagają mi w skutecznym kierowaniu projektami, osiąganiu wyników i zmienianiu organizacji na lepsze, dzięki skutecznej komunikacji na każdym jej poziomie. W mojej pracy staram się wykorzystać swoje umiejętności interpersonalne, aby budować zaangażowanie zespołów i uzyskać ich pełne wsparcie w procesie zmiany.

Będąc trenerem, kładę duży nacisk na Liczby, Dane i Fakty, jako fundament świadomego zarządzania oraz transparentnej komunikacji w zespole. Moim celem jest pomaganie klientom w osiągnięciu lepszych rezultatów w komunikacji, zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym, poprzez wykorzystanie praktycznych technik, które można natychmiast stosować w codziennych sytuacjach.
Michał Kozieł
Ekspert Lean Management/Lean Production w Lean Partner z ponad 10-letnim w zarządzaniu zespołami
Trener biznesu, ekspert i konsultant Lean Management. Od 10 lat prowadzę szkolenia biznesowe z zakresu komunikacji, negocjacji, ustawień systemowych, obsługi klientów, zarządzania efektywnością własną, kompetencji menadżerskich i komunikacyjnych.

Ukończyłem Zaawansowaną Szkołę Trenerów MERITUM, która skupiała się na pracy nad procesem treningowym. Jestem absolwentem Szkoły Coachingu Systemowego w Krakowie.

Jako wieloletni menedżer mam unikalne doświadczenie w pracy, zarówno w polskich przedsiębiorstwach, jak i w międzynarodowej korporacji (m.in. Alstom). Nabyta wiedza i poznanie drugiego człowieka, pozwala mi kompleksowo spojrzeć na sens, jaki niesie za sobą proces komunikacji w dzisiejszym świecie ciągłej zmiany
i niepewności.

W mojej pracy jako trener, skupiam się na towarzyszeniu osobom
w procesie odkrywania siebie samego oraz nauczania efektywnej i skutecznej komunikacji interpersonalnej.

Moje motto brzmi: "nazywaj rzeczy po imieniu, a zmienią się w oka mgnieniu" i jestem przekonany, że kluczowym elementem skutecznej komunikacji jest szczerze mówić o swoich potrzebach oraz oczekiwaniach.
Sławomir Kaczmarczyk
Ekspert Lean Management/Lean Production w Lean Partner z ponad 10-letnim w zarządzaniu zespołami

Szkolenie otwarte

* Cena brutto za jednego uczestnika, 2 dni
2975 zł
  • Ceny zawierają – opłatę za uczestnictwo w warsztacie, catering oraz wszelkie materiały szkoleniowe.
  • Certyfikat – wydany po ukończonym warsztacie.
  • Za każdą zarekomendowaną osobę, która weźmie udział w warsztacie, oferujemy rabat 10% dla polecającego! 
  • W przypadku grup powyżej 4 osób cena do negocjacji.
  •  

Szkolenie zamknięte
(do 10 osób)

* Cena brutto za grupę, 2 dni + przygotowanie
11 250 zł
  • Ceny zawierają – opłatę za uczestnictwo w warsztacie, catering oraz wszelkie materiały szkoleniowe.
  • Certyfikat – wydany po ukończonym warsztacie.
  • Warsztaty są w pełni dedykowane potrzebom grupy. Cena zawiera przygotowanie i badanie potrzeb.
  • Każdy dodatkowy dzień warsztatowy w cenie 3750 zł
  •  

Szkolenie zamknięte
(do 20 osób)

* Cena brutto za grupę, 2 dni + przygotowanie
17 125 zł
  • Ceny zawierają – opłatę za uczestnictwo w warsztacie, catering oraz wszelkie materiały szkoleniowe.
  • Certyfikat – wydany po ukończonym warsztacie.
  • Warsztaty są w pełni dedykowane potrzebom grupy. Cena zawiera przygotowanie i badanie potrzeb.
  • Każdy dodatkowy dzień warsztatowy w cenie 5250 zł
  •  

Oferta szyta na miarę

Jeżeli są Państwo zainteresowani przygotowaniem spersonalizowanej oferty dla Państwa przedsiębiorstwa, uprzejmie prosimy o wypełnienie poniższego formularza zgłoszeniowego. Dzięki temu będziemy mogli dokładniej zrozumieć Państwa potrzeby i dostosować nasze usługi w sposób najbardziej efektywny.

Chcesz wziąć udział?
Wyślij zgłoszenie.
Skontaktujemy się z Tobą!

warta logo
Warta referencje

„We wrześniu 2016 i oku w Katowicach, pracownicy Warty uczestniczyli w warsztatach Lean Champions „Lean Management i KAIZEN” zorganizowanym przez firmę LEAN Partner.

Szkolenie zostalo przeprowadzone w bardzo dynamicznej formie. Zestawy pojęć teoretycznych były umiejętnie przeplatane warsztatami, realizując tym samym praktyczne zastosowanie poznanych teorii. Dzięki temu, uczestnicy byli zaangażowani i chętni do pracy. Należy podkreślić, że dużą rolę odegrali sami trenerzy, którzy z dużą swobodą przekazywali wiedzy i dbali o dobrą atmosferę szkolenia.

Warsztat został przygotowany i przeprowadzony zgodnie z wcześniejszym ustaleniem, dokładnie pod zamówienie Warty spełnił oczekiwania wszystkich uczestników w części merytorycznej oraz warsztatowej.

Ogromnym atutem warsztatów okazała się możliwość poznania praktycznego wykorzystania metodyki LEAN w firmie Bombardier. To świetny pomysł na spotkanie z praktykami i możliwość zadania pytań managerom stosującym na co dzień z sukcesem metodologię LEAN.

Wszystkim zainteresowanym wprowadzeniem metodologii LEAN polecamy szkolenie i warsztaty prowadzone przez LEAN Partner.

To bardzo dobra inwestycja oraz gwarancja jakości szkolenia.”

Beata Jaczewska, Koordynator

Jarosław Paćko, Dyrektor, Towarzystwo ubezpieczeń i reasekuracji  Warta S.A, branża ubezpieczeniowa