Lean partner logo

płynnie z teorii w praktykę

Komunikacja, Feedback, Trudne Rozmowy z Pracownikami

„Problemy komunikacyjne” to jeden z najczęściej wymienianych w badaniach problemów osób zarządzających. Dotyczy to zarówno relacji Lider – Pracownik, jak i kontaktów z innymi działami, kontrahentami czy klientami. Liderem a zwłaszcza  Managerem zostaje często osoba nastawiona na osiąganie wyników. Wyniki zaś, coraz trudniej osiągać po prostu wrzucając zadania i oczekując efektów. Nie jest też dobrym pomysłem Lider – helikopter z tradycyjnym zestawem narzędzi do kontroli i poganiania. 

Współczesny pracownik oczekuje zaufania, feedbacku, wspólnego rozwiązywania problemów ale też poczucia sensu pracy dla danej organizacji czy zespołu a to już są zagadnienia z pogranicza Przywództwa. 

Mało kto rodzi się liderem łączącym wyniki z dobrą atmosferą. Na szczęście tzw. „charyzma” to mit. Wystarczy zestaw umiejętności w dziedzinie komunikacji i trudnych rozmów a to ułatwi Ci nasz Warsztat.

O czym jest warsztat?

Podczas warsztatu przejdziemy proces komunikacji z pracownikiem patrząc na ten proces z kilku różnych perspektyw. Przyjrzymy się komunikacji z punktu widzenia pierwszego wrażenia, czy aspektów niewerbalnych ale wejdziemy tez w szczegóły technik poprawiających wzajemne porozumiewanie się. Osobna częścią będzie analiza typowych „trudnych sytuacji” w zespole i ćwiczenia pomagające wypróbować nowe umiejętności. Dysponujemy przykładami i case studies ale najlepszy efekt da praca na sytuacjach uczestników warsztatów. Przygotujemy je razem z Tobą tak, by uczestnicy wyszli z gotowymi schematami rozmów,  dopasowanymi do ich sytuacji.

Dlaczego warto wziąć udział?

  • Nauczysz się rozpoznawać przeszkody komunikacyjne.
  • Będziesz wiedział, kiedy należy się spotkać osobiście a kiedy wystarczy on-line, czat lub telefon. 
  • Podczas spotkań osobistych, odpowiednio zaaranżujesz przestrzeń i użyjesz właściwych gestów dopasowanych do Twojego odbiorcy..
  • Opanujesz kilka prostych technik, które usuną dotychczasowe kłopoty ze zrozumieniem Twoich intencji.
  • Będziesz zadawał właściwe pytania, pozwalające zrozumieć rozmówcę a nawet poprowadzisz prosta rozmowę Coachingowa.
  • Zarządzisz typowymi, trudnymi sytuacjami komunikacyjnymi (nieprzestrzeganie reguł, zmiana warunków pracy, kolejne rozmowy w tej samej sprawie, wynagrodzenia i inne)
  • Odłożysz do szuflady feedback FUKO czy wkurzający pracowników schemat Kanapki a w to miejsce zastosujesz nowe modele, w tym feedback dopasowany do osób wrażliwych i młodszych generacji pracowników.

 

Program warsztatu:

  • Ćwiczenie: ocena skuteczności (+/-) rozmowy, spotkania on-line; rozmowy telefonicznej i różnych sposobów komunikacji pisemnej. Ćwiczenie: Fakt – Ocena – Opinia.

  • Ćwiczenie: odczytywanie ukrytych intencji (filmy) scenki z wykorzystaniem poznanych umiejętności.

  • Ćwiczenia: test aktywnego słuchania; stosowanie poznanych technik – ćwiczenia w zespołach.
  • Ćwiczenie: scenki rozmów dyscyplinujących na case’ach lub przykładach uczestników.
  • Ćwiczenie: zaplanowanie rozmowy wg modelu TWI na przykładzie własnej sytuacji.
  • Przeprowadzić wg poznanych schematów i zapisać 3 „trudne rozmowy” + refleksja osobista.
LEAN PARTNER certyfikat SUS 2.0 Dekra YELLOW GREEN BLACK BELT

Szkolenie
otwarte

*Cena brutto
1 osoba
1 dzień
799,50 zł osoba/dzień netto 650 zł
  • 1 dzień
  • 20% Teorii 80% praktyki
  • Treściwe materiały dydaktyczne
  • Za każdą poleconą osobę, oferujemy rabat 20% dla polecającego! 
  • Imienny certyfikat
  • Catering po Naszej stronie
Dla Ciebie

Szkolenie zamknięte

*Cena brutto
do 10 osób
przygotowanie + 2 dni + follow-up online
13 530 zł netto 11 000 zł, osoba/dzień 550 zł
  • 2 dni + follow-up online
  • 20% Teorii 80% praktyki
  • Treściwe materiały dydaktyczne
  • Na każde kolejne szkolenie zamknięte oferujemy rabat 5%
  • Imienny certyfikat
  • Catering po stronie Klienta
DLA ZESPOŁÓW

Szkolenie zamknięte

*Cena brutto
Od 10 do 20 osób
przygotowanie + 2 dni + follow-up online
19 680 zł netto 16 000 zł, osoba/dzień 400 zł
  • 2 dni + follow-up online
  • 20% Teorii 80% praktyki
  • Treściwe materiały dydaktyczne
  • Na każde kolejne szkolenie zamknięte oferujemy rabat 5%
  • Imienny certyfikat
  • Catering po stronie Klienta
DLA FIRM

Chcesz wziąć udział?
Wyślij zgłoszenie.
Skontaktujemy się z Tobą!

Oferta szyta na miarę

Jeżeli są Państwo zainteresowani przygotowaniem spersonalizowanej oferty dla Państwa przedsiębiorstwa, uprzejmie prosimy o wypełnienie poniższego formularza zgłoszeniowego. Dzięki temu będziemy mogli dokładniej zrozumieć Państwa potrzeby i dostosować nasze usługi w sposób najbardziej efektywny.

warta logo
Warta referencje

„We wrześniu 2016 i oku w Katowicach, pracownicy Warty uczestniczyli w warsztatach Lean Champions „Lean Management i KAIZEN” zorganizowanym przez firmę LEAN Partner.

Szkolenie zostalo przeprowadzone w bardzo dynamicznej formie. Zestawy pojęć teoretycznych były umiejętnie przeplatane warsztatami, realizując tym samym praktyczne zastosowanie poznanych teorii. Dzięki temu, uczestnicy byli zaangażowani i chętni do pracy. Należy podkreślić, że dużą rolę odegrali sami trenerzy, którzy z dużą swobodą przekazywali wiedzy i dbali o dobrą atmosferę szkolenia.

Warsztat został przygotowany i przeprowadzony zgodnie z wcześniejszym ustaleniem, dokładnie pod zamówienie Warty spełnił oczekiwania wszystkich uczestników w części merytorycznej oraz warsztatowej.

Ogromnym atutem warsztatów okazała się możliwość poznania praktycznego wykorzystania metodyki LEAN w firmie Bombardier. To świetny pomysł na spotkanie z praktykami i możliwość zadania pytań managerom stosującym na co dzień z sukcesem metodologię LEAN.

Wszystkim zainteresowanym wprowadzeniem metodologii LEAN polecamy szkolenie i warsztaty prowadzone przez LEAN Partner.

To bardzo dobra inwestycja oraz gwarancja jakości szkolenia.”

Beata Jaczewska, Koordynator

Jarosław Paćko, Dyrektor, Towarzystwo ubezpieczeń i reasekuracji  Warta S.A, branża ubezpieczeniowa