Projekt dla klienta prowadzącego centrum usług logistycznych
Centrum usług logistycznych
Branża: logistyka
Cel projektu
Optymalizacja efektywności procesów i rozwiązań logistycznych.
Efekt projektu
Wprowadzono zarządzanie wizualne poprzez zdefiniowanie obszarów i poziomów przepływu informacji – tablice, war room obeya.
Osiągnięto optymalny układ floor layout sortera oraz miejsc załadunkowych. Skrócono czas kompletacji towaru i załadunku samochodów ciężarowych.
- Zwiększenie rotacji zapasów o 34
- Poprawienie efektywności operatorów na magazynie o 63%
- Uwolnienie zapasów nierotujących o 9,6 MLN zł
- Skrócenie czasu wdrażania Lead Time dla nowych produktów (Time to market) o 130%
- Osiągnięcie poziomu realizacji zamówień (Delivery o time) do poziomu 99,83%
- Projekt wygenerował 12 MLN zł zysku/rok
Zakres projektu
12 000 000 zł
Zysk z projektu/rok
180 osób
Liczba pracowników
6 miesięcy
Czas trwania projektu
↑
0
%
Wzrost efektywności mechaników
↓
0
%
Skrócenie czasu przeglądów lekkich
↑
0
%
Zwiększenie przestrzeni roboczej
↓
0
%
Zmniejszenie poziomu zapasów