Wdrożenia

Lean Management – wdrożenie branża BPO Assistance / Call Center

Business Process Outsourcing.

Branża: BPO Assistance / Call Center,
Usługi,
2013

Projekt dla klienta z branży BPO.

Cel Projektu

Zmierzenie aktualnej efektywności procesu oraz zaproponowanie zmian, dzięki którym możliwe będzie podwyższenie produktywności.

Efekt Projektu

Efektem projektu była weryfikacja efektywności istniejącego procesu przyjmowania telefonicznych zgłoszeń Klientów i zaproponowanie nowej architektury procesu, która gwarantowałaby wyższą produktywność.

W ramach projektu osiągnięto zysk w wysokości 2 MLN zł

Zakres Projektu

  • Projekt prowadzony zgodnie z PDCA
  • Mapowanie procesu VSM zgodnie z Lean in Office
  • Analiza danych systemowych i statystycznych
  • Wdrożenie kolejkowania zadań i systemu Pull
  • Balansowanie procesu
  • Analizy video
  • Zmiana architektury procesu na front i back office

2 MLN zł

Zysk z projektu.

2 miesiące

Czas trwania projektu.

20 osób

Liczba pracowników.
↑ efektywność back office %17%0100↑ efektywność front office %20%0100